Նորաձևությունը հանրային տրամադրությունների իրական հայելին է: Այն արձագանքում է այն ամենին, ինչ տեղի է ունենում հասարակության մեջ, ներառյալ՝ ճգնաժամերը: Եվ հետո, երբ իրավիճակը վատթարանում է, դիզայներները սկսում են մեզ հետ խոսել իրենց հասանելի հիմնական լեզվով՝ հագուստի լեզվով։ Ոչ միշտ են դրանք հասանելի ու ընկալելի մեզ համար, բայց միշտ են կարևոր:
Մենք հավաքել ենք հայտնի ապրանքանիշերի 5 հավաքածու, որոնք ուղղակիորեն հայտարարում են՝ աշխարհն ամենաթանկ բանն է, որ մենք ունենք, և այն պետք է պահպանել ամեն գնով։
Christian Dior աշուն-ձմեռ 1960/61
Ու թեև Dior-ի այս հավաքածուում պացիֆիզմի բացահայտ կոչ չկար, այնուամենայնիվ, դժվար չէր դա նկատել։ Իվ Սեն Լորանը 1960 թվականի իր աշուն-ձմեռ հավաքածուն Dior-ի համար նվիրել է բիթնիկներին՝ գրողների և բանաստեղծների շարժմանը, որոնք ակտիվորեն բողոքում էին զանգվածային մշակույթի, սպառողականության դեմ և կոչ էին անում աշխարհին խաղաղություն հաստատել: Իրականում հենց բիթնիկներն են դարձել հիպիների նախահայրերը, որոնք շարունակել ու զարգացրել են իրենց գաղափարները։ Սեն Լորանն, իրականում, մեծ ռիսկի է դիմել. նրանից առաջ ոչ մի դիզայներ չէր մեջբերել ենթամշակույթի այս կամ այն ոճը։
Ռիսկն իրեն չի արդարացրել. հավաքածուն չափազանց ավանգարդ էր ստացվել, և այն դուր չէր եկել նորաձևության քննադատներին։ Հենց սա է արժեցել դիզայներին Dior-ի կրեատիվ տնօրենի պաշտոնը, բայց ինչ-որ առումով հենց նրա շնորհիվ է, որ հետագայում ծնվել է Իվ Սեն Լորան տունը: Բացի այդ, որոշ ժամանակ անց հավաքածուից իրերը դարձել են պաշտամունք և մուտք գործել աշխարհի բազմաթիվ թանգարաններ։
Christian Dior գարուն-ամառ 2005
Dior-ի տունն իր բնույթով պացիֆիստական է. այն ստեղծվել է 1947 թվականին՝ Երկրորդ համաշխարհային պատերազմի ավարտից ընդամենը մի քանի տարի անց և նշանակալի ներդրում է ունեցել Ֆրանսիայում հետպատերազմյան նորաձևության արդյունաբերության վերականգնման գործում։ Այսպիսով, նրա նախկին ստեղծագործական տնօրեն Ջոն Գալիանոն չէր կարող անտեսել հակապատերազմական թեման: Նրա 2005 թվականի գարուն-ամառ հավաքածուում հայտնվել են շապիկներ, լոնգսլիվներ և բաճկոններ վառ պրինտերով և պացիֆիստական կարգախոսներով՝ «Dior not war» և «Dior for peace»:
Moschino աշուն-ձմեռ 2007/08
Խաղաղության շարժման ամենատարածված և համընդհանուր հասկացված խորհրդանիշը պացիֆիզմն է: Հայտնի նշանն ի սկզբանե ստեղծել է նկարիչ Ջերալդ Հոլթոմը 50-ականների վերջին միջուկային զինաթափման բրիտանական շարժման նպատակով: Հետագայում այն յուրացրել են Վիետնամի պատերազմի հակառակորդները, հիպիները և աշխարհի խաղաղության համար մնացած բոլոր մարտիկները։ Moschino-ի համար պացիֆիզմը կարծես երկրորդ լոգո լինի. ապրանքանիշն այն օգտագործել է տպագրության, ասեղնագործության, աքսեսուարների և զարդերի մեջ ոչ մեկ անգամ: Բրենդի 2007 թվականի աշուն-ձմեռ հավաքածուում բյուրեղն՝ ասեղնագործված հասարակ սև զգեստի կրծքին, դարձել է միջոց՝ արտահայտելու դիրքորոշումն աշխարհում տեղի ունեցողի վերաբերյալ՝ առանց որևէ բառ ասելու:
Chanel գարուն-ամառ 2015
Կառլ Լագերֆելդը Chanel-ի 2015 թվականի գարնանային շոուի պոդիումը վերածել է փարիզյան աշխույժ փողոցի, որով պաստառներով ցուցարարներն էին շարժվում: Դրանցից մեկի վրա գրված է եղել՝ «Make fashion not war»: Նույն կարգախոսը կրկնվում է հավաքածուի բազմաթիվ աքսեսուարների վրա։
Christian Dior աշուն-ձմեռ 2018/19
Մարիա Գրացիա Չիուրիի 2018 թվականի աշնանային հավաքածուն անդրադարձել է 1968 թվականին փարիզյան ուսանողների բողոքի ակցիաներին: Ի թիվս այլ բաների, ուսանողները պահանջում էին խաղաղություն աշխարհում։ Հետևաբար, զարմանալի չէ, որ այս կրծքանշանը հայտնվել է հավաքածուի jumpers-ի վրա և դարձել ամբողջ կերպարի գլխավոր տարրը: