Հեղինակավոր Forbes ամսագիրը անդրադարձել է մեր հայրենակից Մարիա Հարությունյանին, ով «Դավթն ընդդեմ Գողիաթի» պատմություն ունի. անհատականացված տեսանյութերի միջոցով զինված՝ նա կարողացել է «հաղթել» մարքեթինգային հսկաներից շատերին:
«Որոշ գործակալություններ ունեն զգալի առցանց ներկայություն. ոմանք՝ ոչ»,- ասել է Հարությունյանը։ «Ես չունեի, երբ 2018 թվականին սկսում էի Loopex Digital-ը՝ SEO-ի վրա հիմնված գործակալությունը»:
Նա նշել է, որ մեծ լինելը հիանալի է առաջատար սերնդի համար: Այնուամենայնիվ, դա չի օգնում փակել գործարքները, եթե ձեր վաճառքի առաջարկները բավականաչափ համոզիչ չեն:
«Թվային գործակալությունների մեծ մասը էլեկտրոնային փոստով ուղարկում են «pitch decks» և որոշ դեպքերի ուսումնասիրություններ՝ որպես վաճառքի առաջարկ, այնուհետև փորձում են պլանավորել զանգեր առաջատարների հետ»,- ասում է Հարությունյանը:
Հարությունյանը գիտեր, որ կարող է գոնե մեկ անգամ տեսազրույցի միջոցով փոխակերպել հաճախորդների մինչև 90%-ը։ «Բայց ոչ բոլոր հաճախորդներն են պատրաստ զանգելու»,- ասել է Հարությունյանը։ «Նրանք նախ ցանկանում են առաջարկ ստանալ»:
Հենց այդ ժամանակ է նրա մտքում հայտնում պրեզենտացիաների և PDF ֆորմատով թեմատիկ ուսումնասիրությունների փոխարեն հարմարեցված վիդեո առաջարկներ ուղարկելու գաղափարը:
Նա սկսում է պատրաստել անհատականացված վաճառքի տեսաառաջարկներ՝ յուրաքանչյուր որակավորված առաջատարի համար: Միայն 2021 թվականին նա կատարել է ավելի քան 300 էկրանայինն առաջարկ և փոխակերպել գործարքների 85%-ը, որոնց կեսից ավելին բարձր վարձատրվող հաճախորդներ են:
«Մենք այնքան շատ մեկնաբանություններ ստացանք հաճախորդներից, որ նրանք հեղինակավոր և խոշոր գործակալությունների փոխարեն իմ ուղարկած պարզ անհատականացված տեսանյութերն են նախընտրում»,- ասել է նա: «Ես ներկայացրել էի նույն բովանդակությունը տեսանյութերում»:
Դա նույն դեպքերի ուսումնասիրությունն էր, գնագոյացումը և հաղորդագրությունների փոխանակումը: Այսպիսով, ինչո՞ւ էին վիդեո առաջարկներն ավելի արդյունավետ:
«Հավատացած եմ, որ մարդիկ կապվում և վստահում են մարդկանց, իսկ ընկերության ուժեղ համբավը բոնուս է վաճառքի ցիկլում»,- ասել է Հարությունյանը:
Մարիա Հարությունյանը ներկայացրել է տասը քայլ, որոնք կօգնեն հասնել հաջողության.
1. «Եղեք պատրաստված: Պետք է վերլուծել նրանց գործը և նախապես մի քանի պինդ գաղափար մտածել»:
2. «Ստեղծեք անհատականացված տեսանյութեր՝ հարմարեցված յուրաքանչյուր որակավորված առաջատարի համար»:
3. «Յուրաքանչյուր տեսաառաջարկ չպետք է գերազանցի 15 րոպեն. հետաքրքրվածության մակարդակը դրանից հետո նվազում է»:
4. «Ուսումնասիրեք նրանց կայքերը, ցույց տվեք, թե ինչ կանեիք այլ կերպ և ինչպես այն ավելի լավը դարձնել»:
5. «Մի խոսեք տեսության մասին: Պաշտոնապես մի խոսեք: Փորձեք նրանց հետ հավասար մակարդակի վրա մնալ»։
6. «Հստակ դարձրեք Ձեր ուղերձը: Փորձեք ոգեշնչել և մոտիվացնել նրանց»։
7. «Խոսեք այնպես, կարծես արդեն շահել եք գործը։ Նախագծին անդրադառնալիս օգտագործեք «Մենք, մեր»-ը «Դուք, ձեր»-ի փոխարեն»:
8. «Խոսեք KPI-ների և ROI-ի գնահատման և նրանց ակնկալիքների մասին»:
9. «Եղեք իսկական, անկեղծ, ժպտացեք և կատակեք»:
10. «Ցույց տվեք օրինակներ, իրական վերլուծություններ և արդյունքներ, որոնք Դուք ստեղծել եք այլ բիզնեսների համար»:
Պատրաստեց Անի Գաբուզյանը
168.am