Apple-ը, Microsoft-ը և Alphabet-ը (հոլդինգը, որը ներառում է Google-ը) աշխարհի երեք խոշոր ՏՏ կորպորացիաներն են՝ տրիլիոն դոլար կապիտալիզացիայով: Apple-ի համար եկամտի հիմքը iPhone-ն ու ծառայություններն են, բայց ոչ միայն։ Google-ը փորձում է որդեգրել մրցակցի փորձը, և հոկտեմբերյան շնորհանդեսը հստակ ցույց տվեց, որ ընկերությունը արմատապես փոխել է իր մոտեցումն առաջնորդության համար պայքարում։
Նախկինում, երբ Microsoft-ը Կուպերտինոսների գլխավոր մրցակիցն էր, հսկաներ Apple-ը և Google-ը միավորվեցին՝ հակազդելու համար: Այսօր Microsoft-ը կանգնած է եզրին, և հիմնական պայքարը ծավալվում է արդեն նախկին «ընկերների» միջև։
Տարիներ շարունակ Apple-ի գլխավոր արտադրանքը iPhone-ն էր: Այս տարի ոչինչ չի փոխվել՝ հիմնական սարքն ապահովում է ընկերության ընդհանուր շահույթի մինչև 50%-ը։ Եթե նայեք Apple-ի ֆինանսական հաշվետվությունը 2022 թվականի երրորդ եռամսյակի համար և համեմատեք այն 2021 թվականի հետ, ապա iPhone-ը և ծառայությունները ապրանքանիշի շահույթի աճ են ապահովել։
Միևնույն ժամանակ, iPad-ի, կրելի էլեկտրոնիկայի և հատկապես Mac-ի վաճառքից եկամուտը լրջորեն նվազել է՝ համապատասխանաբար՝ 1,9%, 7,8% և 10%։
Տ
վյալները հուշում են, որ սմարթֆոնները դեռ երկար ժամանակ շահութաբեր կլինեն ընկերության համար։ Այսպիսով, Apple-ի ռազմավարությունը ճիշտ է։ Ի՞նչ է դա։ Երրորդ կողմի ընկերություններից (որոնց թվում կան բազմաթիվ մրցակիցներ) կախվածության առավելագույն նվազեցում։ Իսկ ո՞րն է ամենակարևորը ցանկացած սարքում։ Չիպսեթը, որը նաև հայտնի է՝ որպես «չիպի վրա համակարգ» (SoC), հասարակ մարդկանց մոտ՝ պրոցեսոր:
Վերջերս Apple-ի շնորհանդեսը ցույց տվեց, որ ընկերությունը կարող է արտադրել ֆիրմային չիպեր, որոնք մի շարք թեստերում գերազանցում են մրցակիցներին 40%-ով՝ ապահովելով ցնցող կատարում:
Սա չի վերաբերում միայն iPhone-ին: 2020 թվականից Apple-ը բրենդավորված չիպսեթները համալրում է ոչ միայն սմարթֆոններով, այլև համակարգիչներով, պլանշետներով և կրելի գաջեթներով։ Այս մոտեցումը թույլ է տալիս ընկերությանը լուրջ պնդումներ անել, որ իրենք լավագույնն են շուկայում որոշակի ոլորտում: Կուպերտինոյի ռազմավարությունն աշխատում է, և պարզ է, որ Google-ը փորձում է սովորել մրցակցից: Որոնողական հսկայի նոր գաջեթների հոկտեմբերյան շնորհանդեսը հստակ ցույց տվեց դա։
Google-ը գալիս է. ռազմավարություն
Կարելի է վստահորեն հերքել այն ենթադրությունը, որ Google-ն իսկապես իր հայացքն է դնում Apple-ի հետ լուրջ մրցակցության վրա։ Իրոք, ընկերությունը երկար ժամանակ արտադրում է ֆիրմային սմարթֆոններ, պլանշետներ, նոութբուքեր, զարգացնում է հանրահայտ Android ՕՀ-ը և այլն։
Սա ճիշտ է, բայց Pixel 7-ի և 7 Pro-ի շնորհանդեսը ցույց տվեց արմատապես այլ մոտեցում սեփական արտադրանքը ցուցադրելու հարցում: Google-ում առաջին անգամ այն ստացվեց տեղեկատվական, հետաքրքիր և առանց ավելորդությունների: Իսկ ընկերության ներկայացուցիչները համեստ չեն գտնվել՝ հասկացնելով, որ iPhone 14 սերիայի Apple-ի բոլոր «հեղափոխական» չիպերը վաղուց արդեն եղել են Android-ում։ Եվ նրանք աշխատում են այնպես, ինչպես պետք է:
Ոճի միասնություն
Հոկտեմբերի 6-ին ներկայացված բոլոր սարքերը մասշտաբով և նյութերով համընկնում են՝ դիզայնի լեզուն նույնն է։ Բոլոր նյութերն ընդգծում են պրեմիում սարքերը, հիանալի տեսք ունեն և հաճելի է դիպչել: Ընկերությունն ընտրել է յուրօրինակ գունային համակցություններ և ավարտվածքներ, և բոլոր նյութերը փոխլրացնող են (կապված միմյանց հետ):
Նախկինում Google-ը չէր կարող պարծենալ դրանով, թեև ընկերությունում երկար ժամանակ գործում էր Material Design կոնցեպտը։ Սակայն մինչև 2021 թվականը տեխնոլոգիական հսկայի արտադրանքը խայտաբղետ էր, և դրանք ապրանքանիշում ընդհանուր հայտարարի եկան Material You-ի ներդրմամբ (առաջին ներդրումը՝ Android 12-ում): Այժմ և՛ ծրագրային, և՛ ապարատային մասերը կհամալրեն միմյանց։
Նոր հարմարանքներ
Առաջին հերթին՝ Pixel Watch: Իր առաջին խելացի ժամացույցը ստեղծելիս ընկերությունը ոգեշնչվել է ջրի կաթիլից: Արդյունքում՝ հարթեցված մարմին և թաքնված ժապավենի ամրացման յուրահատուկ համակարգ: Ընդգծված է գույների և նյութերի համադրության յուրահատուկ մոտեցումը, սարքի յուրաքանչյուր դետալ մտածված է մինչև ամենափոքր մանրամասնությունը։
Ինչ վերաբերում է առաջին տարբերակին, ապա ժամացույցն արժանի է ստացվել, ինչը նշանակում է, որ ապագայում այն կդառնա Apple Watch-ի անմիջական մրցակիցը։
Pixel Tablet-ի մասին քիչ է խոսվել, սակայն ուշադրության կենտրոնում է եղել հատուկ մշակված նանոկերամիկական ծածկույթը: Նրա շնորհիվ պլանշետի մակերեսը շոշափելիորեն ճենապակի է հիշեցնում։ Գործն ինքնին ամբողջովին մետաղյա ափսե է (ալյումին), որը դրսից ցրված է կերամիկայի հետ: Պլանշետի թողարկումը նախատեսված է 2023 թվականին, սակայն առայժմ սերտ համագործակցություն կա երրորդ կողմի մշակողների հետ՝ Google-ի պլանշետի համար իրենց ծրագրաշարն օպտիմալացնելու համար:
Google Pixel 7 և 7 Pro
Անմիջապես հաղթաթղթերից՝ մինչև 2030 թվականը ածխածնի զրոյական արտանետումներ (այն, ինչ Apple-ն ակտիվորեն քարոզում է զանգվածներին): Նոր Google Pixel-ն ամբողջությամբ պատրաստված է վերամշակված ալյումինից, մինչդեռ ժամացույցը պատրաստված է 80% վերամշակված պողպատից: Ի դեպ, Pixel Watch-ի ժապավենները նույնպես 100%-ով վերամշակված են։
Ի՞նչն է զարմացրել նոր սմարթֆոններում
Սրանք ամենաապահով պիքսելներն են՝ շնորհիվ Google Tensor 2 չիպի, որը ներառում է Titan M2 կրիպտո չիպը: Նոր պրոցեսորի ամենակարևոր առանձնահատկություններից մեկն այն է, որ առողջության հետագծման բոլոր տվյալները մշակվում են անմիջապես սմարթֆոնի վրա և ոչ մի տեղ չեն ուղարկվում։ Իսկ սմարթֆոնների մեջ ներկառուցված անվճար VPN-ը սարքերի սուպեր հատկանիշն է:
iPhone-ն ունի սա, բայց այն չի աշխատում բոլոր երկրներում, և Google-ի VPN-ը կաշխատի ամենուր և, ամենայն հավանականությամբ, կհայտնվի այլ Android սարքերում: Բայց սա դեռ ամենը չէ:
IPhone 14 Pro-ն առաջին անգամ ներկայացրեց Always-On-Display-ը, և Apple-ը լայնորեն գովազդում է «նորարարությունը»: Google-ը նաև հիշեցրեց, որ իրենք վաղուց ունեն AoD, ինչպես նաև Pixel 3-ից ի վեր աստղալուսանկարելու ունակությամբ տեսախցիկների համար ամենաթեժ «Գիշերային ռեժիմը»:
Նրանք չեն շրջանցել 3 տարի առաջ ներդրված վթարի հայտնաբերման գործառույթը, որը նոր է հայտնվել iPhone-ում։ Ավելին, Google-ը մտածում է նաև իրենց հին սարքերի մասին՝ ասելով, որ այժմ ծրագրային օգտակար նորամուծություններով թարմացումները կհայտնվեն 5 ամիսը մեկ՝ չշրջանցելով անցյալ սերունդների Pixel-ը։
Նեյրոնային ցանցեր և հատուկ չիպ
Սա, հավանաբար, հենց այն հաղթաթուղթն է, որն ընկերությունը մտադիր է ցուցադրել առաջիկա մի քանի տարիների ընթացքում:
Նախ, առանց ապարատային Face ID-ի, Pixel 7-ն ունի Face Unlock՝ հիմնված սովորական առջևի տեսախցիկի վրա: Բայց նեյրոնային ցանցերը պատասխանատու են ապակողպման մեթոդի անվտանգության համար: Դրանք նոր Google Tensor G2-ի հիմնական առանձնահատկությունն են՝ շնորհանդեսին ընկերությունը չի հայտնել, թե քանի միջուկ և ինչ հաճախականություն ունի չիպը։
Շեշտը դրվել է նեյրոբլոկում վիրահատությունների քանակի ավելացման վրա։
Սա պատահական չէ: Դատելով թեստերից, Tensor G2-ը իսկապես չի կարող պարծենալ հենանիշերում բարձր կատարողականությամբ, բայց դա անհրաժեշտ չէ: Ի՞նչ իմաստ ունի սինթետիկ կետերը, եթե բոլոր հավելվածներն արագ են գործարկվում, իսկ լուսանկարների մշակումն ակնթարթային է նեյրոնային ցանցերի շնորհիվ: Միակ բացասականն այն է, որ Pixel 7-ը և 7 Pro-ն գեյմերների համար չեն, բայց iPhone 14 Pro-ն և 14 Pro Max-ը դժվար թե կարելի է խաղային անվանել։
Չափազանց համարձակ հայտարարություններ
Դա է, որ ցույց է տալիս Google-ի մտադրությունը՝ հեռացնել Apple-ին պատվանդանից: Ընկերությունը բացահայտ ասում է, որ իրենց նոր սմարթֆոնները լավագույն գաջեթներն են զանգերի, ձայնային օգնականի, ինչպես նաև ֆոտո և տեսանկարահանման համար։
Google Pixel 7-ը և 7 Pro-ն ստացել են ձայնի առաջադեմ տառադարձում ձայնային հաղորդագրություններից (տեքստից ձայն) և RCS-ից՝ SMS-ի փոխարինող և iMessage-ի մրցակից: Clear Calling-ն այժմ պատասխանատու է զրուցակցի ձայնի բարելավման համար (նեյրոնային ցանցերը կրկին աշխատում են), իսկ խելացի օգնականը կարող է պատասխանել զանգերին և վերծանել ձայնային ընտրացանկերը (օրինակ՝ «սեղմեք 1-ը… գործողության համար»):
Google-ը հստակ ասաց, որ իրենց տեսախցիկը լավագույնն է արդյունաբերության մեջ, և ահա թե ինչու.
• Pixel 7-ը և 7 Pro-ը գրագետ կերպով մշակում են մաշկի բոլոր երանգները.
• առաջարկել 2 անգամ ավելի արագ գիշերային նկարահանում;
• Նրանք հիանալի աշխատանք են կատարում շարժման մեջ գտնվող լուսանկարների հետ;
• բարելավել է մշուշոտ լուսանկարները՝ օգտագործելով նեյրոնային ցանցեր՝ համատեղելով կադրերը լայնանկյուն և հիմնական տեսախցիկներից: Ավելին, լղոզումը կարող է «բուժվել» ոչ միայն Pixel 7-ի թարմ նկարների, այլև հին լուսանկարների վրա (Photo unblur in Google Photo);
• սովորել է, թե ինչպես կարելի է լղոզել ֆոնը տեսանյութ նկարահանելիս;
• տեսագրեք 10-բիթանոց HDR;
• առաջարկեք 4K@60 fps բոլոր հիմնական տեսախցիկների վրա;
• Pixel 7 Pro-ն ունի 5x օպտիկական խոշորացում:
Նեյրոնային ցանցերի շնորհիվ հնարավոր է սահուն աճ 1x-ից մինչև 5x, և ոչ միայն մեծ 48 ՄՊ մատրիցայից ստացված բերք, ինչպես Apple-ն ունի: Ավելին, նույնիսկ 10x հիբրիդային խոշորացման դեպքում մանրամասները գործնականում չեն կորչում, և այդ ամենը Tensor G2-ի և նեյրոնային ցանցերի շնորհիվ:
Ինչ վերաբերում է Samsung-ին կամ Xiaomi-ին:
2021 թվականի հաշվետվությունը ցույց է տալիս, որ սմարթֆոնների վաճառքի առաջատարը Samsung-ն է, երկրորդ տեղում է Apple-ը, իսկ առաջատար եռյակը եզրափակում է Xiaomi-ը՝ համապատասխանաբար 272 միլիոն, 235 միլիոն և 191 միլիոն սարքով։ Այնուամենայնիվ, եթե հաշվի առնենք վաճառքից ստացված եկամուտները, ապա միջին հաշվով Apple-ին բաժին է ընկնում շահույթի 44%-ը, Samsung-ին՝ 16%-ը, իսկ Xiaomi-ին՝ ընդամենը 8%-ը: Այսինքն՝ խոսքը վաճառքի քանակի մասին չէ։
Դա ճիշտ է, քանի որ Apple-ը վաճառում է թանկարժեք սարքեր, մինչդեռ նրա ամենամոտ մրցակիցները շուկան կլցնեն գերբյուջետից մինչև առաջատար մակարդակների սարքերով: Ավելին, հիմնական եկամուտը գալիս է էժան սմարթֆոններից։ Apple-ը վերցնում է որակը, իսկ մրցակցում է քանակի հետ՝ շատ անգամ ավելի քիչ վաստակելով:
Google-ի շնորհանդեսը միայն ցույց տվեց, որ ընկերությունը մտադիր է գնալ Կուպերտինոսների ճանապարհով՝ կենտրոնանալով ոճի և պրեմիումի միասնության վրա՝ մեծ ուշադրություն դարձնելով դետալներին։
Այն փաստը, որ այսօր անհնարին է թվում, ասում են, Google-ը երբեք չի մոտենա Apple-ին բջջային սեգմենտից և կրելի էլեկտրոնիկայի եկամուտների առումով, խորը մոլորություն է: Ընկերությունը հստակեցրել է, թե որ ուղղությամբ է մտադիր զարգանալ առաջիկա տարիներին։
Եղել են ժամանակներ, երբ ոչ ոք չէր կարող պատկերացնել, որ տեխնոլոգիական հսկան՝ ի դեմս Nokia-ի, կընկնի, Apple-ը կստանձնի առաջնությունը, իսկ Samsung-ը կլինի նրա ամենամոտ մրցակիցը։ Ժամանակին չինական արհեստները արհեստավոր էին, հաճախ լեգենդար սարքերի զվարճալի պատճեններ: Սակայն ժամանակները փոխվում են, և Google-ը, ըստ երևույթին, հոգնել է պահեստայինների նստարանին նստելուց:
Սիրարփի Աղաբաբյան
168.am