Bloomberg-ը հայտնում է, որ իր Project Titan նախաձեռնության շրջանակներում Apple-ը կարող է 2026 թվականին թողարկել իր առաջին կիսաինքնավար էլեկտրական մեքենան։ Այնուամենայնիվ, այն կարժենա 100 հազար դոլարից պակաս:
Աղբյուրի համաձայն՝ Apple-ն ակնկալում էր, որ մինչև 2025 թվականը շուկա կբերի էլեկտրական մեքենա, մինչդեռ այն պետք է լիներ ամբողջովին ինքնավար, առանց ղեկի և ոտնակների, ինչպես նաև սրահի ներսում դեպի իրար շրջված նստատեղերով։ Մեքենայի արժեքը պետք է սկսվեր 120 հազար դոլարից։
Սակայն այժմ ընկերության ղեկավարությունը որոշել է գործել ավելի իրատեսական սցենարով։ Արդյունքում՝ Apple-ը մինչ այժմ հրաժարվել է լիարժեք ինքնավարությունից։ Սա նշանակում է, որ էլեկտրական մեքենան կունենա սովորական սրահ, ղեկ և ոտնակներ։ Վարորդը կկարողանա անցնել ինքնավար վարման միայն գյուղական ճանապարհներով վարելիս, սակայն համակարգն ավտոմատ կերպով կզգուշացնի նրան ղեկը վերցնել, երբ նա մոտենում է բնակեցված տարածքներին, կամ, երբ եղանակային պայմանները վատանում են:
Նման պարզեցումը կնվազեցնի Apple-ի էլեկտրական մեքենայի արժեքը։ Հիմնական տարբերակում այն մի փոքր ավելի էժան կլինի, քան 100 հազար դոլարը, և կկարողանա մրցակցել Tesla Model S-ի կամ Mercedes-Benz էլեկտրական մեքենաների անհատական մոդիֆիկացիաների հետ:
Apple-ը դեռ չի կողմնորոշվել պլատֆորմի ընտրության հարցում, սակայն բանակցություններն ամենաշատն առաջ են գնացել Volkswagen-ի հետ։ Դիզայնի մշակումը կավարտվի հաջորդ տարի, իսկ ճանապարհների նախատիպերը պատրաստ կլինեն մինչև 2025 թվականը, որոնք կփորձարկվեն մինչև 2026 թվականին զանգվածային արտադրության սկիզբը:
Apple-ի էլեկտրական մեքենաների դիզայնը ղեկավարում է Canoo ստարտափի նախկին գործադիր տնօրեն Ուլրիխ Կրանցը: Նրա թիմում կան Tesla-ի, Lamborghini-ի և Porsche-ի մարդիկ: Այս տարվա մայիսին Apple-ն աշխատանքի է ընդունել նաև Դեսի Ուիկաշևիչին, ով Ford-ում աշխատել է 31 տարի։ Վերջին տարիներին նա աշխատել է որպես Ավտոմոբիլային անվտանգության համաշխարհային տնօրեն:
Ուիկաշևիչը վերահսկում էր մի շարք մեքենաների մոդելների ինտերիերի, էքստերիերի, շասսիի և էլեկտրական բաղադրիչների դիզայնը:
Ներքին անվտանգության համակարգեր ստեղծելիս Apple-ը կհիմնվի ոչ միայն տեսախցիկի տվյալների, այլ նաև սենսորների, ինչպես նաև լիդարների վրա: Արդեն պատրաստում է հատուկ պրոցեսոր, որը չորս անգամ ավելի արագ է, քան M ընտանիքի առկա լուծումները։
Ամերիկյան ճանապարհներին փորձարկվում են Lexus քրոսովերների վրա հիմնված մի քանի նախատիպեր, որոնց ապարատը թարմացվում է մոտավորապես վեց ամիսը մեկ։ Apple-ի ապագա էլեկտրական մեքենաների օպերացիոն համակարգը մշակվում է Կանադայում BlackBerry-ի բնիկների հետ, ովքեր QNX-ում աշխատելու փորձ ունեն:
Ընկերությունը նախատեսում է էլեկտրամոբիլների հեռակառավարման ծառայություն կազմակերպել՝ սեփականատիրոջ հետ համաձայնությամբ դժվարին պայմաններում վերահսկողությունը վերցնելու համար։ Հաճախորդներին կառաջարկվի նաև ավտոապահովագրության բրենդային ծրագիր:
Արիզոնայում Apple-ը ձեռք է բերել թեստային թրեք: Ապագայում էլեկտրական մեքենաների ստեղծման աշխատանքները կկենտրոնանան Սան Խոսեի նոր համալսարանի վրա: Նախագիծը վերահսկում է Քևին Լինչը, ով նաև պատասխանատու է կրելի սարքերի և Apple Watch-ի օպերացիոն համակարգի համար:
WWDC 2022-ին Apple-ը ներկայացրեց CarPlay ստանդարտի թարմացված տարբերակը։ Կորպորացիան ասում է, որ դա կբարելավի շարժական սարքերի միացումը մեքենայի վահանակին և կբարձրացնի ինտեգրումը մեքենայի հետ: Օգտատերերը կկարողանան իրերը փոխանակել վահանակի վրա:
Սիրարփի Աղաբաբյան
168.am