Tesla-ն անցկացրել է AI Day, որտեղ ներկայացրել է իր ռոբոտի աշխատանքային նախատիպը, ավտոմատ օդաչուի և սուպերհամակարգչի բարելավումները:
2021 թվականին Tesla-ն անցկացրեց իր առաջին AI Day միջոցառումը, որի ընթացքում ցուցադրեց բարելավված ինքնակառավարվող համակարգը՝ Dojo սուպերհամակարգիչը և Tesla Bot մարդանման ռոբոտը, որն այժմ հայտնի է՝ որպես
Tesla Optimus:
Tesla Optimus
Իլոն Մասկը մեկ տարի առաջ ցուցադրեց մարդանման ռոբոտի՝ Tesla Bot-ի նախատիպը։ Այնուհետև նա խոստացավ, որ ռոբոտները կարող են ոչ միայն արտադրություն ներմուծվել սովորական առաջադրանքներ կատարելու համար, այլև օգտագործվել տնային տնտեսությունում:
Կալիֆոռնիայի համալսարանի Ռոբոտաշինության և մեխանիկայի լաբորատորիայի հիմնադիր Դենիս Հոնգը մասնակցել է մարդանման ռոբոտի ստեղծմանը։ Tesla-ն ակտիվորեն աշխատանքի է հրավիրում դիզայներների և ինժեներների՝ շարժիչների և ռոբոտաշինության բաժնի համար: Մասկը նույնիսկ հանձնարարել է թիմին մշակել իր սեփական EV ավտոմատ օդաչուն՝ իրենց ուշադրությունը կենտրոնացնելով Optimus ռոբոտի վրա՝ վերակենտրոնացնելու EV ծրագրակազմը ռոբոտաշինության համար:
Այժմ Tesla-ն ցուցադրել է ռոբոտի միանգամից երկու աշխատանքային նախատիպ։
Առաջինը, որը կոչվում է Bumble C, կարող է կատարել որոշ օգտակար առաջադրանքներ ինժեներների հսկողության ներքո: 2022 թվականի փետրվարից ռոբոտն աշխատում է Tesla-ի Ֆրեմոնտ գործարանում։
Bumble C-ն հայտնվեց բեմում, ձեռքով արեց հանդիսատեսին ու մի փոքր պարեց։ Շնորհանդեսի ժամանակ ընկերությունը ցուցադրել է մի քանի տեսահոլովակներ ռոբոտի հետ՝ նա տանում է արկղեր, ջրում բույսերը և տեղափոխում մետաղյա ձողեր ավտոարտադրողի գործարանում։ Bumble C-ի առաջին տարբերակը կենտրոնացած է պարզ և կրկնվող առաջադրանքների վրա:
Tesla-ն ցուցադրել է նաև Bumble C-ի փոփոխված տարբերակը զանգվածային արտադրության համար, որը նման է առաջին սերնդի Optimus-ին: Սակայն այն դեռ չի կարողանում քայլել։ Ինժեներները նախատեսում են դա շտկել առաջիկա մի քանի շաբաթվա ընթացքում:
Այս ռոբոտը հագեցած է ակտուատորներով, մարտկոցով և Tesla էներգիայի էլեկտրոնիկայով։ Նրա մարտկոցի լիցքավորումը բավական է մոտ մեկ օրվա աշխատանքի համար։ «Խելացի» էլեկտրոնիկա Bumble C-ն նման է Tesla-ի էլեկտրական մեքենաներում օգտագործվողին։ Ռոբոտը նստելիս սպառում է 100 Վտ, արագ քայլելիս՝ 500 Վտ։ Նրա հասակը 1,73 մ է, իսկ քաշը՝ 73 կգ։ Ռոբոտը պատրաստված է տիտանից, ուստի, երբ այն ընկնում է, նրա մարմինը չի դեֆորմացվում։ Մշակողը պնդում է, որ Optimus-ը կունենա ավելի քան 200 աստիճան ազատություն (առանցքներ, որոնց շուրջ կարելի է շարժումներ անել), ինչը նրան թույլ կտա կատարել տարբեր գործողություններ։
Իլոն Մասկն ասում է, որ Optimus-ը կարժենա 20,000 դոլարից պակաս:
Ավտոպիլոտի FSD թարմացում
Tesla-ն ավելի վաղ հայտնել էր, որ ԱՄՆ-ում և Կանադայում ավելի քան 160,000 վարորդներ արդեն օգտագործում են իր Full Self-Driving (FSD) համակարգի բետա տարբերակը, որը դեռ չի պահանջում լիարժեք ինքնավարություն: Համակարգի արժեքը 15000 դոլար է:
FSD-ը չի հաստատվել Եվրոպական միության կողմից, և ԱՄՆ-ի Ճանապարհների երթևեկության անվտանգության ազգային վարչությունը ներկայումս հետաքննում է Tesla-ի հետ կապված 16 վթար, որի վարորդներն օգտագործել են ավտոպիլոտ:
Ավտոպիլոտը ներառում է երթևեկության մասին տեղեկացված նավարկության կառավարման համակարգ: Կրուիզ-կոնտրոլ համակարգը թույլ է տալիս պահպանել սահմանված արագությունը՝ առանց վարորդի մասնակցության՝ ավտոմատ կերպով սեղմելով գազի ոտնակը՝ նվազման, ինչպես նաև՝ իջնելիս բարձրանալու դեպքում: Ավտոպիլոտի առաջադեմ տարբերակն ավելացնում է գծի ավտոմատ փոփոխություն, ավտոկայանատեղի, խելացի շտապ կանչեր արտակարգ իրավիճակների դեպքում։ FSD-ի վերջնական տարբերակը պետք է ներառի քաղաքի փողոցների վրա ավտոմատ հսկողություն, ինչպես նաև երթևեկության վերահսկում և կանգառի նշանների հետևում:
AI օրվա ընթացքում Tesla-ի ավտոպիլոտային ծրագրերի տնօրեն Աշոկա Էլլուսվամին ասաց, որ FSD ծրագրակազմն այժմ թույլ է տալիս մեքենային ավտոմատ կերպով կանգ առնել լուսացույցների և կանգառի նշանների մոտ, հետևել խաչմերուկներում գտնվող օբյեկտներին, շրջադարձ կատարել և այլն: Այսինքն, FSD-ն մի քայլ մոտեցավ իր վերջնական իրականացմանը։
Շնորհանդեսից քիչ առաջ հայտնի դարձավ, որ ընկերությունը Unreal Engine խաղային շարժիչի վրա մշակում է Սան Ֆրանցիսկոյի քաղաքային միջավայրի մոդելավորում՝ իր ավտոպիլոտային համակարգերը փորձարկելու համար։ Fornite-ի, Valorant-ի, Robo Recall-ի և Call of Duty ֆրանշիզայի որոշ վերջին խաղերի մշակողները պետք է վերստեղծեն ֆոտոռեալիստական 3D տեսարաններ, որոնք «կարող են ճշգրիտ կերպով նմանակել վարորդական փորձը տարբեր վայրերում և պայմաններում»:
Բարելավված Dojo սուպերհամակարգիչ
Մեկ տարի առաջ Tesla-ն ներկայացրեց Dojo սուպերհամակարգիչը, որն օգտագործում է սեփական չիպերն ու տեխնոլոգիաները։ Մինչ այս Tesla-ն օգտագործում էր Nvidia GPU-ի վրա հիմնված սուպերհամակարգիչ։
Սպասվում է, որ Dojo-ն կդառնա մոլորակի ամենահզոր սուպերհամակարգիչներից մեկը: Սակայն առաջադեմ հաշվարկներ անելու փոխարեն՝ այնպիսի ոլորտներում, ինչպիսիք են միջուկային և կլիմայական հետազոտությունները, այն կօգտագործի նեյրոնային ցանց՝ արհեստական ինտելեկտի մեքենայական ուսուցման համար, մասնավորապես՝ Tesla էլեկտրական մեքենաների վիդեո տվյալների ուսուցման համար: Հետագայում Dojo-ն կոմերցիոն հիմունքներով հասանելի կդառնա այլ ընկերությունների համար:
Tesla-ի շնորհանդեսի ժամանակ Dojo-ի գլխավոր համակարգերի ինժեներ Բիլ Չանգը նշել է, որ սուպերհամակարգչի գաղափարը միասնական և «շատ մեծ» հաշվողական արագացուցիչ ստեղծելն է։ Ընկերությունն ակտիվորեն աշխատում է վաճառողների հետ՝ իր գերհամակարգչի համար արդյունավետ էներգիայի լուծումներ տրամադրելու համար: Արդյունքում, ջերմային ընդարձակման գործակիցը կրճատվել է ավելի քան 50%-ով, իսկ Dojo-ի կատարումը եռապատկվել է, ըստ Չանգի։
Միաժամանակ Tesla-ն ինքնուրույն մշակել է գերհամակարգչային հովացման համակարգ, որը նման է պահարանի: Այժմ ինժեներները մտածում են, թե ինչպես համատեղել այս «պահարաններից» մի քանիսը, որպեսզի ստանան առաջին գործող Dojo ExaPOD-ը։ Մասկը պնդում էր, որ Դոջոն կարող է վայրկյանում մեկ կվինտիլիոն գործողություն կատարել։ Այս պահին ճապոնական ամենահզոր համակարգը՝ Ֆուգակուն, վայրկյանում 442 տրիլիոն գործողություն է կատարում:
Սիրարփի Աղաբաբյան
168.am