Կանադացի Մարիո Սելայան, ով 2013 թվականի Tesla Model S-ի սեփականատերն է, ասել է, որ արտադրողը փակել է իր էլեկտրական մեքենայի դռներն այնքան ժամանակ, մինչև սեփականատերը 26,000 դոլար վճարի նոր մարտկոցի համար, որպեսզի փոխարինի հին մարտկոցը, որը խափանվել է գործարանային թերությունների պատճառով:
Խնդիրն առաջացել է այն բանից հետո, երբ Սելայայի Model S մարտկոցը խափանվել է օդորակիչի համակարգի խնդիրներից հետո: Այս գործընթացը տեղի ունեցավ մի քանի տարիների ընթացքում և ի վերջո հանգեցրեց էլեկտրական մեքենայի հիմնական հավաքման ձախողմանը: Սելայան պարզել է, որ նման թերություն նկատվում է Model S 2013-2014 թողարկման մի մասում։ Tesla-ն հրաժարվում է վերանորոգել նման մեքենաները երաշխիքային ժամկետի ավարտից հետո։
Սելայան բացատրել է, որ մարտկոցի խափանումից հետո մեքենան փակել է բոլոր դռները։ Tesla-ն տիրոջը խորհուրդ է տվել մեքենան քարշակով տեղափոխել պաշտոնական ծառայություն՝ վերանորոգման համար: Սելայան հրաժարվել է դա անել և որոշել է վաճառել իր Model S-ը։ Սակայն մեքենայի բոլոր փաստաթղթերը մնացել են փակ սրահում։
Էլեկտրական մեքենայի տերը որոշել է չբացել դռները, սակայն 30 դոլարով կրկնօրինակ փաստաթղթեր է պատրաստել։ Նրանց խոսքով, նա վաճառել է Model S-ը: Մեքենայի գնորդն այն անմիջապես տեղափոխել է երրորդ կողմի ծառայության՝ փոխարինման, ապամոնտաժման և մարտկոցի վերանորոգման համար, որն արժե շատ ավելի քիչ:
Սիրարփի Աղաբաբյան
168.am