Հիանալով ավտոմոբիլային արդյունաբերության նորույթներով (կամ դասականներով), մենք միշտ չէ, որ լիովին տեղյակ ենք, թե որտեղ և ինչպես են ստեղծվել այդ մեքենաները: Երբեմն դրանք չափազանց զվարճալի վայրեր են: Vnews-ն իր ընթերցողներին է ներկայացնում մոլորակի ամենաանհավանական ավտոգործարանները։
Ford River Rouge․ համալիր Դիրբորնում
Փաստացի, բոլոր խոշոր ավտոմոբիլային գործարանները սկիզբ են առնում այստեղից` Ford River Rouge Complex-ն առաջինն էր իր տեսակի մեջ: Համալիրի շինարարությունն ավարտվել է 1928 թվականին և դրանից հետո այն անցել է մի քանի հիմնական փոփոխությունների միջով։ Ձեռնարկությունը մինչ օրս գործում է. այստեղ հավաքվում են զուտ ամերիկյան Ford F-150-ները։
Rolls-Royce-ը՝ Գուդվուդի մոտ
22500 քառակուսի մետր մակերեսով այս ճարտարապետական գլուխգործոցը ստեղծել է բրիտանացի հայտնի ճարտարապետ Նիկոլաս Գրիմշոուն այն բանից հետո, երբ Քրյուում գտնվող հին Rolls-Royce գործարանն անցավ Bentley-ին: Rolls-Royce-ի նոր Գուդվուդ գործարանը բացվել է 2003 թվականի հունվարի 1-ին, այնտեղ աշխատում է մոտ 1500 մարդ (մեծ մասը զբաղվում է փայտից և կաշվից ինտերիերի մշակմամբ):
Գործարանը կառուցելու համար BMW կոնցեռնը ծախսել է մոտ 60 մլն ֆունտ ստերլինգ՝ չհաշված ներքին սարքավորումները։ Բարձր լուսարձակման հնարավորության շնորհիվ գործարանն օրգանիկ համադրվում է գյուղական տարածքի հետ, իսկ տանիքին օգտագործում են «կենդանի» ծածկ. այո, այնտեղ խոտ է աճում, որն արտադրում է շատ թթվածին:
Morgan-ը Մալվերնում
Մորգան գործարանի հմայքն այն է, որ տարիների ընթացքում (իսկ ընկերությունը հիմնադրվել է 1909 թվականին) ո՛չ նրա գտնվելու վայրը, ո՛չ բուն ձեռնարկությունն իրականում չեն փոխվել: Սրանք դեռևս աղյուսե ավտոտնակներ են՝ նման փոքր անգարների, որտեղ թափքի վահանակները ձեռքով ստեղծվում են բլանկների վրա, և մեքենաներն էլ ոչ պակաս հավաքվում են ձեռքով: Morgan մեքենաները նույնպես շատ չեն փոխվել 1909 թվականից հետո, ուստի այդ ամենը շատ խորհրդանշական է:
Pagani-ին Սան Չեզարիո սուլ Պանարոյում
Իր հիմնադրումից ի վեր՝ 1992 թվականից, Pagani-ն դարձել է աշխարհի ամենահայտնի սուպերմեքենա արտադրողներից մեկը, և այժմ մնացած բոլորը ձգտում են հավասարվել Horatio Pagani-ի մեքենաներին:
Ընկերության հաջողությունը թույլ տվեց Pagani-ին ոչ վաղ անցյալում բացել նոր գործարան, որն է՛լ ավելի ընդարձակ է դարձել, բայց մնում է նույնքան լուսավոր և բարձրակարգ։ Հենց այստեղ է հավաքվելու Huayra Roadster-ը, որը ցուցադրվել է վերջերս Ժնևում։ Անշուշտ, կա նաևսեփական ածխածնային տարրերը ստանալու ավտոկլավ:
Wiesman-ը Դուլմենում
Չնայած Wiesmann ապրանքանիշի գործունեությունը դադարեցվել է 2014 թվականից, դա չի նսեմացնում այն փաստը, որ այն ուներ ավտոմոբիլային պատմության ամենադիտարժան գործարաններից մեկը: Քանի որ ընկերության զինանշանը գեկոն է, Wiesmann-ի ամբողջ շենքը ստեղծվել է հենց այս կենդանու տեսքով։ Ավաղ, ընկերության սնանկացումից հետո գործարանը սկսեց թառամել, և կառույցի ժանգոտած խողովակներն այլևս այնքան էլ ներկայանալի տեսք չունեն։
Bugatti-ն Մոլսեմում
Bugatti-ի գործարանը նման է Pagani-ի տեսքին. այստեղ շտապելու տեղ չկա, սենյակները ընդարձակ են և լուսավոր, և կոնվեյրների երկար գծեր չկան: Ամեն ինչ ավելի շատ նման է մեքենաների հսկայական սպա-սալոնի: Գործարանը գեղեցիկ է նաև արտաքինից, ինչը չի կարելի ասել Bugatti-ի նախկին ստեղծման վայրի՝ Կամպոգալիանոյի մասին, որտեղ հավաքվել է EB110 մոդելը։
Tesla Gigafactory-ն Նևադայում
Նևադայում «դարի շինարարությունն» իր առաջին պտուղները տվեց 2017-ին. Tesla-ի նոր գործարանն արտադրում է մարտկոցներ ընկերության էլեկտրական մեքենաների համար: Նոր գործարանի հիմնական ներդրողը Panasonic-ն է, որի ներդրումն ավելի քան երկու միլիարդ դոլար է։ Գործարանն ամբողջ հզորությամբ աշխատեց 2020-ից։ Նաև երկրորդ «Գիգաֆաբրիկա» կգործի Բուֆալոյի շրջանում (Նյու Յորք) և գործարաններ կկառուցվեն Եվրոպայում։
Ferrari-ն Մարանելոյում
Աշխարհի ամենաբաղձալի սուպերքարերի արտադրությանը զուգընթաց, 2001 թվականին բացված Ferrari-ի նոր գործարանն աչքի է ընկնում այլ բանով: Ծառերն ու այգիներն աճում են հենց տարածքի ներսում, որոնք, ըստ պաշտոնական աղբյուրների, նպաստում են պատերի ճիշտ խոնավությանը և մեքենաների լավագույն շարժիչների կառուցմանը: Այսպիսով, Ferrari գնելիս կարող եք վստահ լինել, որ դրա մեջ տեղադրված շարժիչը «շնչել է» միայն մաքուր օդ։
Volkswagen-ը Վոլֆսբուրգում
Իր հայրենի Վոլֆսբուրգ քաղաքում գտնվող Volkswagen գործարանը արտաքինից, կարծես, անցյալի ուրվական լինի՝ բարձր ծխնելույզներով և արդյունաբերական գույների երանգներով, որոնք, թվում է, 1940-ականների լուսանկարներից են: Բայց դա լանդշաֆտի միայն մի մասն է. այժմ աշխարհի ամենաժամանակակից մեքենաների գործարաններից մեկը զբաղեցնում է 650 հեկտար տարածք և հանդիսանում է այնպիսի մոդելների ծննդավայր, ինչպիսիք են Golf-ը և Tiguan-ը:
Գործարանը այնքան մեծ է, որ աշխատակիցները արտադրամասերի միջև տեղաշարժվում են հեծանիվներով, իսկ մեքենաների տանիքներն ու մյուս մասերը հատուկ կախովի կամուրջներով են տեղափոխում: Ի դեպ, Վոլֆսբուրգում ամեն օր (բացի երկուշաբթիներից) տեղի են ունենում էքսկուրսիաներ:
Volkswagen Transparent Factory-ն Դրեզդենում
Հիշատակման արժանի ևս մեկ Volkswageի գործարան. Նախկինում այստեղ հավաքվում էր առաջատար Phaetons-ը, իսկ այժմ այն կոնցեռնի տեխնոլոգիաներին (հիմնականում էլեկտրաֆիկացման ոլորտում) նվիրված ցուցադրական կենտրոն է։ Այն ներառում է ավելի քան 50 ինտերակտիվ ցուցանմուշ: Ինչո՞վ է առանձնահատուկ այս գործարանը: Ամեն ինչ ակնհայտ է՝ քանի՞ ավտոգործարան եք հիշում, որտեղ մեքենաները հավաքվում են հենց ապակե կառույցի մեջ։
Koenigsegg-ն Էնգելհոլմում
Սեփական թռիչքային ուղի․ հենց այդ հանգամանքն է, որը Koenigsegg գործարանը դարձնում է աշխարհի ամենազարմանալիներից մեկը։ Այս տարածքում դուք կարող եք ստուգել ոչ միայն մեքենաների արագությունը, այլև դրանց կառավարելիության աստիճանը՝ ստեղծելով գրեթե ցանկացած կոնֆիգուրացիայի վիրտուալ ուղի:
Ընկերության արտադրական օբյեկտները գտնվում են մի շենքում, որը նախկինում պատկանել է Շվեդիայի ռազմաօդային ուժերին, ինչը նույնպես շատ մեծ պլյուս է: Բայց այն արտաքուստ առանձնապես տեսք չունի, դրա համար էլ այստեղ լուսանկարը չենք դրել։
Fiat Lingotto-ն Թուրինում
Ամենահզոր մեքենաների գործարանը կառուցվել է դեռևս 1923 թվականին, և թվում է, թե այդ կարգավիճակը նրա դեպքում կամրապնդվի ընդմիշտ։ Թուրինում իտալական ընկերության գործարանը տպավորիչ չէ տարածքի չափսերով կամ ինքնատիպությամբ, բայց այն ունի մի բան, որն ուրիշները չունեն՝ լիարժեք մրցարշավային օվալ՝ տանիքում: Արտաքինից գործարանը շատ ժամանակակից տեսք ունի անցյալ դարի 20-ականների համար։ Fiats-ն այստեղ այլևս չի արտադրվում (գործարանը փակվել է 1982 թվականին, գործում է որպես առևտրի և զվարճանքի կենտրոն), բայց տանիքի վրայի ուղին դեռ պահպանված է: