«Թղթե տուն» հեռուստասերիալը հեռարձակվել է իսպանական Athena 3 ալիքով՝ 2017 թվականի մայիսին։ Սակայն մի քանի ամիս անց հոսքային միջազգային իրավունքները ձեռք բերեց Netflix-ը։ Հարթակը վերախմբագրեց դրվագները, ավելացրեց «Money Heist» անգլալեզու անվանումը և թողարկեց այն որպես սեփական օրիգինալ նախագիծ: Հենց այդ ժամանակ ամբողջ աշխարհը սկսեց խոսել «Թղթե տան» մասին։
Սերիալն ունեցել է հինգ եթերաշրջան, որն ավարտվել է 2021 թվականին։ Այնուամենայնիվ, արդեն 2022 թվականի հունիսի 24-ին Netflix-ում հայտնվեց շոուի նոր տարբերակը՝ «Paper House: Korea» ռիմեյքը:
Զգուշացում. ռիմեյքը հետևում է նախորդ նախագծի սյուժեին: Ուստի նրանք, ովքեր սիրում էին իսպանական «Թղթե տունը», կարող են ձանձրանալ. իրադարձությունների մեծ մասը նախապես հայտնի է։ Այնուամենայնիվ, գիտակների համար կան անակնկալներ, հատկապես բուն սյուժեում:
Նոր նախագիծը պահպանում է հենց այդ «Թղթե տան» ոգին, բայց սյուժեն կառուցվում է բոլորովին այլ միջավայրում և նույնիսկ ժամանակի մեջ։ Դրա համար էլ կորեական տարբերակն այդքան լավն է։
1. Սերիալն ամբողջությամբ պահպանում է բնօրինակի մթնոլորտը
Հիմնական սյուժեն երկու նախագծերում էլ նույնն է. Պրոֆեսոր անունով հանճարեղ հանցագործը հավաքում է «խայտաբղետ» անձնակազմ՝ երկրի պատմության մեջ ամենամեծ կողոպուտը կատարելու համար: Նա իր բոլոր ենթականերին տալիս է քաղաքների անուններ և մշակում հստակ պլան։
Հանցագործները ներխուժում են դրամահատարան. նրանք պատանդներ են վերցնում։ Նախատեսում են ոչ միայն արտարժույթի պահուստները հանել, այլև նոր թղթադրամներ կնքել, հետո փորել ու փախչել։ Հաճախ թվում է, թե հերոսները հայտնվել են անելանելի վիճակում. ոստիկաններն ու հատուկ ծառայություններն անմիջապես շրջապատում են շենքը։ Սակայն Պրոֆեսորը կանխատեսում է հակառակորդների բառացիորեն բոլոր գործողությունները։
Հասկանալի է, որ սյուժեների լիակատար համընկնումը կվշտացնի նրանց, ովքեր սիրում էին օրիգինալ «Թղթե տունը» և երազում նոր բան տեսնել։ Բայց նախագիծը նկարահանվել է այլ շուկայի համար։ Առաջին հերթին կորեացի հեռուստադիտողների համար, ովքեր հիմնականում չեն սիրում արևմտյան հեռուստասերիալներ։ Ավելին, Netflix-ը նույնիսկ «Թղթե տունը» չի թարգմանել իրենց լեզվով։
Հաշվի առնելով, թե որքան հայտնի են կորեական սերիալները (հիշենք «The Squid Game», «Hell Call» կամ «Zombie Kingdom»), ամենատրամաբանական որոշումը ռիմեյք անելն էր։ Սա գրավում է ասիական երկրների հեռուստադիտողներին, և պարզապես նրանց, ովքեր չեն սիրում եվրոպական նախագծերը։ Ավելին, կորեական «Թղթե տան» մեջ ակնհայտորեն ավելի շատ գումար է ներդրվել, քան բնօրինակի առաջին եթերաշրջանում. նոր շոուն շատ ավելի թանկ է թվում։
Բայց միևնույն ժամանակ «Թղթե տուն. Կորեա»-ն գրեթե կադր առ կադր կրկնում է բազմաթիվ տեսարաններ։ Ավելին, հեղինակները հնարավորինս պատասխանատու են մոտեցել դերասանների ընտրությանը։ Երկրորդական կերպարները, ինչպիսիք են Մոսկվան, Օսլոն և Հելսինկին, լիովին նման են բնօրինակ սերիալի կերպարներին։ Տոկիոն շատ տարբեր տեսք ունի, բայց պահպանում է հանդգնության և խոցելիության համադրությունը։ Մի խոսքով, ամբողջ նախագծում չկա մի հերոս, որը չհամապատասխանի բնօրինակ տեսակին։
Սակայն բավական է բացել երկու «Թղթե տների» էպիզոդների ցանկը՝ հասկանալու համար, որ սյուժեն մի փոքր այլ է ներկայացված։ Կորեական տարբերակը ներկայացրել է վեց էպիզոդ՝ յուրաքանչյուրը մեկ ժամ տևողությամբ: Բնօրինակի առաջին մասը բաղկացած է 13 կարճ էպիզոդներից։ Այսպիսով, պատմության տեմպը մի փոքր այլ է: Բացի այդ, որոշ կերպարների հարաբերությունները բացահայտվում են ավելի վաղ։ Կարծես թե ադապտացիայի հեղինակները որոշել են մի փոքր շտկել բնօրինակի թերություններն ու արագացնել գործերը։
2. «Թղթե տուն. Կորեա» գործողությունը համապատասխանում է երկրի ներկայիս իրավիճակին
Արդեն սերիալի թիզերում հեղինակները թեթևակի ծաղրում էին բնօրինակի գիտակներին։ Բոլորին է հայտնի, որ իսպանական տարբերակում հերոսները կրել են Սալվադոր Դալիի տեսքով դիմակներ։ Նրանք նույնիսկ դարձել են երկրպագուներին հայտնի կերպար՝ ոչ այնքան հայտնի, որքան, օրինակ,Գայ Ֆոքսը «V for Vendetta»-ից, բայց ճանաչելի:
Նոր սերիայի կարճ պրոմոյում Պրոֆեսորը նայում է պատին, որտեղ միանգամից դիմակների մի քանի տարբերակներ են կախված, և, կարծես, ձեռքը մեկնում է նույն Դալիին։ Բայց փաստորեն, արդեն թրեյլերում և կադրերում ցուցադրվել է, որ հերոսները կրելու են Hahoe դիմակներ։ Ըստ Money Heist Korea-ի՝ Պակ Հե Սու-ն բացահայտում է դիմակների իրական իմաստը. դրանք կապված են ազգային ֆոլկլորի և իշխանության ղեկին գտնվողների քննադատության հետ:
Սակայն հեղինակները չեն սահմանափակվել միայն տեղանքի և կորեական տարրերի փոփոխությամբ։ Հավանաբար նրանք, ովքեր դիտել են բնօրինակը, ամբողջովին կզարմանան՝ միացնելով նոր սերիան։ Ի վերջո, ներածությունը ցույց է տալիս, որ այժմ գործողությունները ծավալվում են ապագայում։ Մասնավորապես, 2025 թվականին, երբ Հյուսիսային և Հարավային Կորեաները զինադադար են հայտարարում և բացում ընդհանուր տնտեսական գոտի։ Փոխվել է նաև բուն Տոկիոյի կերպարը։ Հիմա նա հյուսիսկորեական բանակում ծառայած աղջիկ է, իսկ սահմանների բացումից հետո Փհենյանից անմիջապես տեղափոխվել է Սեուլ։
Այս մասում «Թղթե տունն» արդեն խոսում է այն հարցերի մասին, որոնք կարևոր են հատկապես Կորեայի համար։ Մի կողմից երազ է թվում, որ երկու երկրներն իսկապես մի օր կդադարեցնեն իրենց թշնամանքը: Մյուս կողմից, սյուժեն պարբերաբար անցնում է կապիտալիզմի քննադատությանը։ Հյուսիսային Կորեայի բնակիչները շարժվում են հարավ՝ ավելի լավ կյանք փնտրելու համար, սակայն բախվում են խաբեության, աշխատանքի բացակայության և այլ խնդիրների: Այս թեմաները հատկապես իրատեսական են թվում, եթե գիտեք Գերմանիայի բաժանման պատմությունը։ Մոտավորապես նույն կերպ, 80-ականներին Արևելյան Բեռլինի բնակիչները փախան արևմուտք, բայց հայտնվեցին դժվարին պայմաններում։
Անգամ բուն գործողության սյուժեն վերաբերում է ոչ միայն փող գողանալու ցանկությանը, այլ աշխարհում փոփոխությունների և արդարության երազանքներին. և՛ Տոկիոն, և՛ Պրոֆեսորը վեհ շարժառիթներ ունեն:
Սերիալի հիմնական մասում կհեռանա այս թեմայից, բայց այնուամենայնիվ առանձին տարրեր պարբերաբար կհիշեցնեն, որ «Թղթե տունը» մասամբ դրամա է երկու Կորեաների մասին։ Անգամ պատանդների մեջ ծագման պատճառով պարբերաբար փոխհրաձգություններ են լինում։ Իսկ Հյուսիսային Կորեայի հետախուզական ծառայությունները կիրառում են ավելի կոշտ մեթոդներ, քան հարավային բանակցողները:
3. «Թղթե տուն. Կորեա»-ն զարմանալիորեն միջազգային նախագիծ է
Ի վերջո, հարկ է նշել ևս մեկ կետ, որը որոշ չափով կվրդովեցնի դասական կորեական սերիալների երկրպագուներին, բայց կուրախացնի բոլորին։ Ինչպես The Squid Game-ը, այնպես էլ այս նոր նախագիծը ստեղծված է այնպես, որ հեշտ լինի դիտել ցանկացած երկրում:
Բնօրինակի գաղափարն օգնում է հեղինակներին. օրինակ՝ հեշտ է հասկանալ գլխավոր հերոսների անունները, քանի որ նրանց կոչվել են քաղաքների անուններով։ Իսկ ընդհանրապես, «Թղթե տան» գլխավոր գործողությունը մեծ մասամբ տեղի է ունենում մեկ շենքի ներսում, իսկ կարևոր կերպարների ճնշող մեծամասնությունը ծանոթ արխետիպեր են։
Սա մասամբ զրկում է սերիալը զուտ կորեական հմայքից, որը դրամայի երկրպագուներն այդքան գնահատում են: Բայց դա ավելի զանգվածային է դարձնում նախագիծը:
«Թղթե տուն. Կորեա»-ն ձանձրալի կլինի դիտել նրանց համար, ովքեր անգիր գիտեն բնօրինակը: Բայց շատերն էլ նոր հնարավորություն են ստանում տեսնելու պատմությունը, որը ժամանակին գերել է միլիոնավոր երկրպագուների: Ռիմեյքը նկարահանվել է հին նախագծի հանդեպ ակնհայտ սիրով, ուստի այն գրեթե չի զիջում։