Apple-ն ավելացրել է App Tracking Transparency (ATT) iOS 14.5-ում:
Անցյալ տարվանից iPhone-ի և iPad-ի համար նախատեսված բոլոր հավելվածները տեղադրումից հետո տվյալների օգտագործման թույլտվություն են խնդրում: Այնուամենայնիվ, երրորդ կողմի մշակողները եկել են iOS օգտվողներին վերահսկելու իրենց սեփական ճանապարհը: Չնայած «տվյալների փոխանցման» արգելմանը, iPhone-ը շարունակում է վերահսկել ձեզ:
Անկախ ուսումնասիրությունը (Ars Technica) ցույց է տվել, թե ինչպես են ծրագրային ապահովման արտադրողները շրջանցում iOS-ի գաղտնիության նոր հնարավորությունները: Որոշ բացերի շնորհիվ տեղադրված ծրագրաշարը լուռ հավաքում է տվյալներ սարքից:
Հետազոտողները մանրամասն վերլուծել են ինը iOS հավելվածներ, որոնք օգտագործում են սերվերի կողմի կոդը՝ օգտվողի ID-ն ստեղծելու համար: Փորձարկման ժամանակ պարզվել է, որ կոդը տրամադրել է չինական Alibaba ընկերության դուստր ձեռնարկությունը։ Սողալու շնորհիվ գովազդային ընկերությունները դեռևս կարող են թիրախավորել բովանդակությունը կոնկրետ օգտագործողի համար:
Համեմատության համար նշենք, որ ATT-ի գործարկումից առաջ և հետո օգտագործվել է 1759 հավելված։ Այս ծրագրերի արտադրողների մեկ քառորդը պնդում է, որ իրենք չեն հավաքում օգտատերերի որևէ տվյալ։
Հատկապես խոշոր ընկերությունները բավականաչափ մեթոդներ ունեն առաջին ձեռքից տեղեկատվության ծավալին ծանոթանալու համար: Նրանք դա անում են՝ օգտագործելով IP հասցեներ՝ կապակցելու տեղադրման ID-ները և համաժամացնելով հաշիվները՝ օգտագործելով մուտքը (օրինակ՝ Google, փոստ և այլն):
Չնայած ներկայացված տվյալներին, հավելվածների հետագծման թափանցիկությունն անօգուտ չէ, գրում է 9to5mac.com-ը: Փոփոխելով գաղտնիության քաղաքականությունը՝ Apple-ը դժվարացրել է ծրագրավորողների համար տեղեկատվության հավաքագրումը, նույնիսկ լուծումների միջոցով:
ATT-ը մնում է iOS-ի ներդրված լավագույն հատկանիշներից մեկը, և ընկերությունն ամեն տարի կբարելավի այն:
Սիրարփի Աղաբաբյան
168.am